zaterdag 29 oktober 2016

Er is er een jarig!!

Hallo Allemaal,

Ik zag dat ik er alweer een volger bij heb leuk hoor. Angela welkom op mijn blog.

Vandaag is mijn dochter jarig. En ze had ook al laten weten dat ze een speciale kaart wil. Omdat ze helemaal gek is van katten heb ik de poesjes van Eline maar weer voor de dag gehaald. Ik vind hem eigenlijk wat kinderachtig voor een jonge vrouw, maar weet zeker dat deze bij haar in de smaak valt.







Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

- PB 7047 (peach and mint)
- CR 1225 (hart)
- CR 1355 (gras)
- LR 0290 (vogels)
- LR 0339 (poezepootjes)
- COL 1353 (poes)
- COL 1373 (lei)
- Memory Box (bomen)
- CS 0914, 0960, 0962, 0963, PL1514 (stempels)

Groetjes, Eri

Deze kaart wil ik mee laten doen met de volgende challenge:

- Marianne Design Kreadiva's #27


Leuk dat je even kwam kijken, een reactie is altijd leuk om te lezen.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart voor je jarige dochter. En gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooi creatie geworden. Ik kan je mening volgen maar als je dochter hier blij mee is, waarom niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig poezenkaartje voor je jarige dochter. Gefeliciteerd hoor.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Eri. Supermooi gemaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieffie van een kaart Eri, daar zal je jarige dochter blij mee zijn, van harte gefeliciteerd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, gorgeous card!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri