donderdag 21 september 2017

Fijne Kerst!

Hallo Allemaal,

Wat leuk dat jullie zo gereageerd hebben op mijn vorige kaart. Dank je wel!
Het is donderdag, dus vandaag weer een kerstkaart. We zijn al in week 38 bij 52 WTC. Tot nu toe is het me nog steeds gelukt om een kaart te maken.


Gebruikte materialen:

- PK 9142 (apres ski)
- MB 0169 (knipvel)
- CR 1353 (ster)
- CS 0979 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

-52 WTC  week 38
- Marianne design Kreadiva's # 38 alles geht mit + option herbstfarben
- Marianne Design Divas # 21 alles mag + optie huwelijk, speciale gelegenheid.

Ik was gisteren op het hobbysalon in Mechelen en heb een leuke ontmoeting gehad met Margreet bij 't Scraphuis. We hebben een tijdje gezellig zitten kletsen, en nu moet ik binnenkort aan de slag met oxide inkten, ik ben overstag gegaan door de leuke demonstratie van Jolanda. Ook Larissa heb ik daar ontmoet zij stond daar ook op de stand.

Groetjes, Eri

26 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mooie kleurtjes en prachtig plaatje! Gezellig dat je weer meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC! Top dat je al zoveel kerstkaartjes op voorraad hebt.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer geslaagd Eri , mooi hoor !!
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Eri! Leuk plaatje en mooie dessinpapier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje, prachtig plaatje!
    Groetjes, Merit en Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedere donderdag ben ik benieuwd wat je gaat showen en telkens is het een super mooi werkje. Dank je wel voor alle inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart. Zo mooi dat het rood van het kopje van de vogel weer terug komt in de kaart. Fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met een lief plaatje en heel mooi papier, Eri!
    Ik vond het ontzettend leuk je in het echt gezien en gesproken te hebben. Ik hoop dat ik me niet schuldig hoef te voelen dat je overstag bent gegaan voor de oxide inktjes. Veel succes ermee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit kaartje Eri...mooie kleurtjes ook..
    en leuk dat je op de beurs bekende blogsters tegengekomen bent...
    veel plezier en succes met je nieuwe distressjes

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Ik ben benieuwd wat je gaat maken met je nieuwe aanwinst.
    Heel erg leuk om met de distress te werken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt Eri!
    Fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart Eri.....heel erg leuk gedaan!
    Je reactie op mijn kaartje was ook wel leuk....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kerstkaart, prachtig gedaan ! Ik was ook op de beurs, en heb, denk ik, Margreet gezien, maar ik ken ze niet persoonlijk, enkel van de foto... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh die is gaaf!! Je zal ondertussen zo al wel een lekkere stapel kerstkaarten hebben. Ik ben benieuwd wat je met die oxide inkten gaat maken.
    En ja het is leuk om medescrappers te ontmoeten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi deze kerstkaart in herfstkleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Eri. Erg leuk gemaakt. Dit papier past mooi bij het plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Eri,
    Mooi papier, heel leuk plaatje en de afwerking ook weer top!
    groetjes
    Ans
    p.s.er wat leuk dat je bekenden uit de blog wereld tegen kwam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Eri!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart!
    Veel plezier met je oxides!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Eri, ik kwam je naam regelmatig tegen op de blogs dus dacht ik ga even een kijkje nemen. Prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt. Ook je borduurkaart is heel erg mooi, vind die borduurwerken altijd schitterend maar kan het zelf niet.
    Fijn dat je zo'n leuke dag op de hobbysalon hebt gehad. Altijd leuk om andere bloggers in het echt te ontmoeten.
    lieve groetjes Angelique
    annigide.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart Eri ! Ik hou wel van de accenten met het kraftpapier en het touwtje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toffe kerstkaart Eri. Leuk dat je Margreet ontmoet hebt!
    Veel plezier met je nieuwe speeltjes...
    Fijne dag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kleuren prachtig gecombineerd met het plaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg mooi Eri.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooie kaart Eri. Mooie kleuren. Wel moeilijk. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri